HIGH PERFORMANCE
DF140A
Zmniejszanie zużycia paliwa
Zwiększanie osiągów
Suzuki stworzyło trzy modele silników zaburtowych, które zużywają bardzo mało paliwa przy zachowaniu wysokich osiągów. Wykorzystują one zaawansowane rozwiązania techniczne, w których Suzuki było pionierem przez ostatnie dziesięciolecie. W silnikach DF140A/115A/100A zastosowano układ Lean Burn - ten sam, który zapewnił wyjątkowo niskie zużycie paliwa w nagradzanej, flagowej jednostce napędowej Suzuki DF300AP a także w silnikach zaburtowych DF20/15A, DF40A oraz DF90A.
System Lean Burn umożliwia silnikowi pracę na uboższej, bardziej oszczędnej mieszance paliwowo-powietrznej, dzięki czemu w znaczący sposób obniżone zostało zużycie paliwa bez zmniejszenia rozwijanej mocy. W tych silnikach znajduje się również układ sterujący składem mieszanki paliwowopowietrznej z czujnikiem tlenu (O2 Sensor Feedback System), który zapewnia niższy i bardziej stabilny poziom emisji zanieczyszczeń, ograniczając tym samym negatywny wpływ na środowisko naturalne. Wszystkie prezentowane jednostki napędowe mają nowe pokrywy o agresywnej, nowoczesnej i odzwierciedlającej ich moc formie, na których znajduje się wytłoczone logo Suzuki. Silniki zaburtowe Suzuki są tworzone na podstawie zdobywanych przez dziesięciolecia doświadczeń w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania silników motocyklowych, samochodowych i zaburtowych. Zbudowane z myślą o potrzebach obecnych użytkowników łodzi pomogą im dopłynąć dalej i szybciej przy mniejszym zużyciu paliwa.



» Dane Techniczne

Model DF140A1
Zalecana wysokość pawęży MM L : 508
X : 635
Układ rozruchowy Elektryczny
Masa silnika KG*1 L : 179.0
X : 184.0
Rodzaj silnika DOHC, 16 zaworów
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów 4
Pojemność skokowa CM3 2,044
Średnica x skok tłoka MM 86 x 88
Moc maks. kw (kM) 103.0 (140)
Prędkosć obrotowa
przy całkowicie otwartej
przepustnicy obr/Min
5,600-6,200
Sterowanie Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 5.5 litra
Ukłąd zapłonowy Elektroniczny
Alternator 12V 40A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane elektrycznie
Przełożenie 2.59:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Śruba napędowa (skok) 15”-25”
1: Dostępny model przeciwbieżny



» Cechy wyróżniające

Model 140A
dwustopniowy układ napędowy
odsunięty wał napędowy
układ suzuki lean burn
układ suzuki easy start
ogranicznik prędkości obrotowej silnika
układ ostrzegania o niskim ciśnieniu oleju
łańcuch rozrządu
przepłukiwanie układu chłodzenia
układ wspomagający trałowanie
układ ograniczający odchylanie silnika
powłoka antykorozyjna suzuki
- wyposażenie standardowe
- wyposażenie dodatkowe



» Galeria


» Cennik
* Możliwość wyboru manetki: boczna lub do montażu pionowo w konsoli, w przypadku instalacji podwójnej w cenie kompletu tylko manetka podwójna.
W silnikach DF100A/115A/140A w przypadku podwójnej instalacji występują tylko śruby stalowe.
T - Power Trim & Tilt (trymowanie kolumny)
L - kolumna długa do pawęży o wysokości 508 mm
X - kolumna ekstra długa do pawęży o wysokości 635 mm
Z - silnik przeciwbieżny do instalacji bliźniaczej
- system zmniejszający zużycie paliwa
Copyright © 2013 by Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
FaceBook YouTube