PORTABLE FUN
DF20A/20AR
Pierwsze na swiecie silniki zaburtowe o mocy 14,7 kW (20 KM)/11,0 kW (15 KM)/7,3 kW (9,9 KM) wykorzystujace układ Lean Burn i wyposazone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujacy akumulatora
Najnowoczesniejsze rozwiazania powoduja, ze przenosne silniki zaburtowe Suzuki znajduja sie w grupie najbardziej zaawansowanej technicznie dostepnej na rynku. Uznaje sie, ze DF20A, 15A i 9.9B sa pierwszymi na swiecie zaburtowymi silnikami czterosuwowymi w swoich klasach, wyposazonymi w układ wtrysku paliwa nie potrzebujacy akumulatora. Dzieki skonstruowaniu mniejszych i lzejszych elementów nowego układu wtrysku paliwa (w porównaniu ze stosowanymi we wczesniejszych układach) inzynierom Suzuki udało sie zbudowac najlzejsze czterosuwowe silniki w klasach 14,7 kW (20 KM)/ 11,0 kW (15 KM). Ponadto zastosowanie wypróbowanego układu Suzuki Lean Burn Control, zapewniło wyjatkowo niskie zuzycie paliwa i niski poziom emisji zanieczyszczen w całym zakresie pracy. Poza tym w gamie DF20A/15A/9.9B przenosnych silników zaburtowych Suzuki znajduja sie cztery wersje z mechanizmem odchylania sterowanym elektrycznie - DF20AT i 9.9BT z układem zdalnego sterowania oraz DF20ATH i 15ATH z rumplem.



» Dane Techniczne

Model DF20AT DF20AR DF20A
Zalecana wysokość pawęży MM S : 381
L : 508
S : 381
L : 508
S : 381
L : 508
Układ rozruchowy Elektryczny/Ręczny
Masa silnika KG*1 S : 52.5
L : 54.5
S : 47.0
L : 48.0
S : 48.0
L : 49.0
Rodzaj silnika OHC
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów 2
Pojemność skokowa CM3 327
Średnica x skok tłoka MM 60.4 x 57
Moc maks. kw (kM) 14.7 (20)
Prędkosć obrotowa
przy całkowicie otwartej
przepustnicy obr/Min
DF9.9B: 4,700-5,700
DF15A : 5,000-6,000
DF20A : 5,300-6,300
Sterowanie Zdalne Rumpel
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 1.0 litr
Ukłąd zapłonowy Tyrystorowy
Alternator 12V 12A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane elektrycznie sterowane ręcznie
Przełożenie 2.08:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok) 9”1 lub 10”2
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) 7”-12”
1 - dotyczy modeli: DF20ATL,DF20ATHL
2 - dotyczy modeli: DF20AS,DF20AL,DF20AES,DF20AEL,DF20ARS,DF20ARL,DF20ATS



» Cechy wyróżniające

Model 20AT 20AR 20A
układ suzuki lean burn
ogranicznik prędkości obrotowej silnika
układ ostrzegania o niskim ciśnieniu oleju
przepłukiwanie układu chłodzenia
pozycja do pływania w płytkiej wodzie
powłoka antykorozyjna suzuki



» Galeria




» Filmy




» Cennik
S - kolumna standard do pawęży o wysokości 381 mm
L - kolumna długa do pawęży o wysokości 508 mm
T - Power Trim & Tilt (trymowanie kolumny)
R - rozruch elektryczny, sterowanie zdalne manetką
E - rozruch elektryczny, sterowanie rumplem
- system zmniejszający zużycie paliwa
Copyright © 2013 by Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
FaceBook YouTube