V6 POWER
DF250AP
Pierwszy na świecie silnik zaburtowy z układem Selective Rotation, umożliwiającym zmianę kierunku obrotów śruby napędowej
Nagrodzona konstrukcja silnika z możliwością zmiany kierunku obrotu śruby napędowej
Prezentujący zaawansowane rozwiązania techniczne i konstrukcyjne, flagowy silnik zaburtowy Suzuki DF300 został dwukrotnie uznany za najbardziej innowacyjny silnik zaburtowy przemysłu morskiego. Gdy Suzuki wprowadziło pierwszą generację DF300 był on pierwszym na świecie czterosuwowym silnikiem zaburtowym o mocy 220,7 kW (300 KM), co zostało potwierdzone nagrodą za innowacyjność przyznaną w 2006 roku przez organizację NMMA (National Marine Manufacturers Association).
Nowy DF300AP ma wiele nowatorskich rozwiązań, wśród których najbardziej godny uwagi jest układ Selective Rotation umożliwiający zmianę kierunku obrotów śruby napędowej. Wzmacniając koła zębate, inżynierowie Suzuki zaprojektowali przekładnię główną modelu DF300AP, która umożliwia obracanie się śruby w lewo lub w prawo. Ta funkcja, wprowadzona po raz pierwszy na świecie, była powodem ponownego przyznania nagrody za innowacyjność w 2012 roku przez organizację NMMA.
Model DF250AP bazuje na modelu DF300AP, wykorzystując te same nagrodzone rozwiązania innowacyjne i konstrukcyjne. Wspaniałe osiągi i duża wygoda zostały osiągnięte dzięki wykorzystaniu mocy potężnego silnika V6 i zastosowaniu m.in. układu Selective Rotation, układu precyzyjnego sterowania Suzuki Precision Control i układu Suzuki Lean Burn Control sterującego spalaniem ubogich mieszanek.

* Prosimy skonsultować z dealerem zmianę kierunku obrotów śruby napędowej.




» Dane Techniczne

Model DF250AP1
Zalecana wysokość pawęży MM X : 635
XX : 762
Układ rozruchowy Elektryczny
Masa silnika KG*1 X : 274.0
XX : 279.0
Rodzaj silnika DOHC, 24 zawory
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów V6 (55 stopni)
Pojemność skokowa CM3 4,028
Średnica x skok tłoka MM 98 x 89
Moc maks. kw (kM) 184.0 (250)
Prędkosć obrotowa
przy całkowicie otwartej
przepustnicy obr/Min
5,500-6,100
Sterowanie Zdalne
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 8.0 litrów
Ukłąd zapłonowy Elektroniczny
Alternator 12V 54A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane elektrycznie
Przełożenie 2.08:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Śruba napędowa (skok) 15”-27.5”
1: Dostępna wersja z układem Suzuki Selective Rotation



» Cechy wyróżniające

Model 250AP
układ zmiennych faz rozrządu
dwustopniowy układ napędowy
odsunięty wał napędowy
zapłon bezpośredni
układ suzuki lean burn
układ suzuki easy start
ogranicznik prędkości obrotowej silnika
układ ostrzegania o niskim ciśnieniu oleju
łańcuch rozrządu
przepłukiwanie układu chłodzenia
układ elektronicznego sterowania
układ wspomagający trałowanie
układ ograniczający odchylanie silnika
dwa wloty wody
powłoka antykorozyjna suzuki
układ selective rotation
- wyposażenie standardowe
- wyposażenie dodatkowe



» Galeria


» Cennik
* Możliwość wyboru manetki: boczna lub do montażu pionowo w konsoli, w przypadku instalacji podwójnej w cenie kompletu tylko manetka podwójna.
X - kolumna ekstra długa do pawęży o wysokości 635 mm
XX - kolumna ekstra ekstra długa do pawęży o wysokości 762 mm
- system zmniejszający zużycie paliwa
Copyright © 2013 by Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.
FaceBook YouTube